Tani roaming - dzwoń do 90% taniej. Teraz nowe niższe ceny
Infolinia: +48 (22) 300 94 60
Jesteś tutaj: > Strona główna > Faq

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak aktywować kartę TaniRoaming?
Wystarczy ją włożyć do dowolnego naładowanego telefonu bez blokady sim-lock.
Czy z karty TaniRoaming można korzystac w dowolnym kraju?
Karta TaniRoaming działa w ponad 200 krajach. Lista krajów zamieszczona jest w cenniku.
W jaki sposób mogę sprawdzić stan mojego konta?
Stan środków na karcie można sprawdzić na dwa sposoby. Z opcji telefonu łącząc się pod specjalny numer *108# (usługa bezpłatna) lub za pomocą funkcjonalności konta online.
Czy odbieranie smsów jest bezpłatne?
Tak. We wszystkich krajach.
Na wyświetlaczu mam listę operatorów. Czy mogę korzystać z sieci każdego?
Tak. To kolejna zaleta naszej międzynorodowej karty SIM. Można korzystać z sieci wszystkich operatorów w danym kraju, z którymi sieć TaniRoaming ma podpisane umowy. Stawka uzależniona jest od sieci operatora, z którego usług w danej chwili się korzysta. Lista stawek oraz operatorów wymieniona jest w cenniku. Dodatkowo przed rozpoczęciem połączenia można sprawdzić jego koszt, wystarczy wybrać *106*numer_telefonu_odbiorcy#
Jaki numer przypisany jest do mojej karty?
Karta TaniRoaming posiada domyślnie numer komórkowy polski.
Ile kosztuje minuta połączenia do sieci TaniRoaming?
Stawka zależy od taryfy operatora. Naliczana jest wg połączenia lokalnego, bez względu na to w jakim kraju znajduje się uzytkownik karty TaniRoaming. W przypadku dzwonienia na numer polski - stawka jest jak za zwykłe połączenie na polski numer stacjonarny
Czy do sieci TaniRoaming można się połączyć ze Skype?
Tak. Jak na każdy polski numer stacjonarny oraz komórkowy.
Dlaczego po wybraniu numeru nie można od razu nawiązać połączenia?
Karty TaniRoaming działają w systemie inteligentnego połączenia "call-back", w związku z czym trzeba poczekać kilka sekund na nawiązanie połaczenia.
Czy kupując międzynarodową kartę TaniRoaming muszę płacić abonament?
Nie. Karta działa w systemie pre-paid.
Jak nawiązać połączenie z karty TaniRoaming?
Karty TaniRoaming działają w oparciu o system "call-back". Szczegółowe instrukcje znajdują się na naszej stronie www.TaniRoaming.pl w zakładce "JAK TO DZIAŁA?"
Po jakim czasie wysyłacie starter?
W przypadku zamówienia w dzień roboczy do godziny 13, wysyłamy starter tego samego dnia. Dodatkowo startery można kupić w punktach sprzedaży - szczegóły w zakładce "Gdzie kupić?"
Jaki jest czas dostawy zakupionej karty TaniRoaming?
Za czas dostarczenia produktu odpowiada nasz partner logistyczny. Każdy nasz klient po dokonaniu zakupu otrzymuje mailem informację z numerem listu przewozowego przesyłki oraz linkiem do strony partnera logistycznego, gdzie ma możliwość lokalizacji przesyłki oraz uzyskania informacji o przewidywanym terminie dostawy.
Czy mam włączoną usługę poczty głosowej na karcie TaniRoaming?
W związku z tym, iż karty TaniRoaming są kartami roamingowymi, usługa poczty głosowej jest nieaktywna, aby nie narażać użytkowników na dodatkowe koszty.
Skąd mam wiedzieć, który operator w danym kraju jest najtańszy?
Informacje o cenach połączeń wg operatorów umieszczone są na naszej stronie www.TaniRoaming.pl w zakładce cennik. Jeżeli nie posiadasz dostępu do internetu, możesz skorzystać z usługi informacyjnej bezpośrednio z opcji telefonu, dzwoniąc pod numer *110# (usługa bezpłatna) - otrzymasz informacje zwrotną, który operator jest najtańszy w kraju, w którym się obecnie znajdujesz. Dodatkowo przed rozpoczęciem połączenia można sprawdzić jego koszt, wystarczy wybrać *106*numer_telefonu_odbiorcy#
Jak można doładować kartę?
Wystarczy przejść do zakładki Doładuj kartę, podać numer telefonu swojej karty TaniRoaming, wybrać wysokość zasilenia i przelać środki na konto. Po autoryzacji transakcji Twoja karta TaniRoaming zostanie automatycznie zasilona, a Ty otrzymasz potwierdzenie za pośrednictwem SMS oraz E-mail.